Tento způsob května...

20.05.2010 14:10

...zdá se mi poněkud nešťastný. Anebo z jiného filmu: chčije a chčije a chčije...

Prostě, poslední dva týdny opravdu nepanuje zrovna ideální cyklistické počasí, takže se spíš než nějakému nahánění kilometrů (a případným problémům s dutinkama) věnuji kvalitní mapové přípravě. Minulý pátek jsem si otestoval svoje mapařsko-sprinterské schopnosti v ostrém závodním tempu na MČR OB ve sprintu. Metodický materiál JAK NA TO: SPRINT kde mistr dlabaja.com dává své zasvěcené rady jak zvládnout tuto disciplínu, se mi do rukou dostala bohužel až tento týden, což jistě zapříčinilo mojí chybu na jinak naprosto primitivní kontrole č. 8. Útěchou mi budiž fakt, že zatímco já jsem ve sprintu vícemistr evropy, Olaf na svůj velký výsledek zatím marně čeká a navíc se letos musel na MČR ve Zlíně sklonit i před sparťanem Mrázem.

Ačkoliv jsem běžel prales, do televizního přímého přenosu jsem se přeci jenom procpal alespoň jako "přítel Martiny Tichovské" :-)

Na sobotní klasické trati byl trochu zajímavý úvod závodu a pak tento kopec, kde si mapař vyřádil nějakou svojí úchylku na vývraty. Jinak to byla nuda, nuda, nuda. A kopce jako blázen.

Nedělní middle byl naopak parádní mapařinka v šutrech, bohužel vytrvalý liják z kamenitého svahu udělal trochu boj o život. Já si sklouznul jednu plotnu pěkně po boku a sedřel levou ruku od loktu až k malíku:-(

Tím skončila Balkánská mise a na další si snad zase nějakou chvíli počkáme...

V úterý jsem se cestou na PGP trénink stavoval u babičky na Budějárně spravit kliku od balkónu, a tak mě napadlo spojit příjemné s užitečným. Vzal jsem tedy mapy Branické lesíky, Zátišský potok, Kamýk a Hrádek a udělal si takový orienťáček. Vyjma dvou kratičkých přejezdů přes sídliště to byla parádní bajkeřinka po lesních pěšinách. Záznam z KPS (KLádinův position system) viz obrázek.

Ve středu se jel 4. závod Pražské MTBO Ligy. Pořádal Bábík a spol. Shromaždiště u nafukovačky na Strahově s bufetem, hudbou a ohňo-udělátkem poskytovalo slušné zázemí i v opravdu nepřívětivém počasí. První "letecké" kolo se jelo na Ladronce a druhé "horolezezké" na Petříně. Obě mapy v MTBO klíči vysoké kvality s jedinou chybkou: občas tam chyběly schody, a tak nechybělo mnoho a málem jsem vyzkoušel pocity Anji Pärson při jejím letu na olympiádě ve Vancouveru.

Jináč opět super závod jen škoda toho počasí, které z toho udělalo jednu velkou klouzačku. Mapy a výsledky by měli co nevidět být k dispozici na https://mtboliga.webnode.cz/ zatím se ví pouze, že jsem vyhrál:-) a nejlepší baba byla Maruška.

Zítra už zase valim na závody, tentokrát k (skoro) bratrům Polákům. Naštěstí je to hned za Náchodem, takže blíž než Blansko, akorát nebudem jezdit na bajku, ale na roweru. A opět to bude takový malý Start. V neděli se totiž začíná bojovat o nominaci na MS v Portugalsku. Ještě před tím si však stihnem v pátek střihnout Open sprint a v sobotu klasiku, která bude dle parametrů a charakteru terénu nejspíš skutečně královská. stránky tutaj

SPONZOŘI:

Autopilot - mapníky . mapboards

koloshop.cz

Anketa

Kdo jako první získá zlato na MS či ME a zahrajou mu hymnu?

KLádin (500)
21%

Martina (381)
16%

Chláďa (410)
17%

štafeta chlapů (388)
16%

někdo jiný (375)
15%

nikdy se to nepovede (379)
16%

Celkový počet hlasů: 2433