Tak takhle vypadala

13.05.2010 22:31

moje vidle ještě dneska ráno, poté co se mi v sobotu při MČR v Ultra Longu tak trošku rozpadla, když z ní odlítla vrchní krytka pravé nohy. V té je naštěstí u mého SIDíka pouze tlumení, takže jsem s tím nejen dojel sobotní závod, ale i celej nedělní Middle. No a pondělí jsem strávil rozebíráním vidlice, úterý zjišťováním jak jí zase dát dohromady, ve středu jsem si cestou na MTBO Ligu zajel do šopu koupit tlumičovej olej a dneska jsem jí konečně dal dohromady a otestoval. Je to skoro až neuvěřitelné, ale zdá se že dokonce i funguje (zatím).

A ve středu se jelo již zmiňované 3. kolo Pražské MTBO Ligy ve Zbraslavi na mapě Keltské Hradiště (kde jsem mimochodem před pár lety pořádal noční OB nazvaný "O KLádinovu píchlou gumu" kterou jsem tam tenktrát skutečně píchnul. A pak i tu náhradní, takže jsem jel domů 17 km na zadnim kole vycpanym trávou...) Tentokrát se pořádání ujmulo VIPrahlo v čele s Vencou, a to vskutku pečlivě. Mapa v MTBO klíči, dokonce s kusem nově přimapovaným, byla kromě několika chybějících pěšin v okolí samotného Hradiště jinak opravdu kvalitní. Trať postavená celkem přívětivě (alespoň v porovnání s tím, v jakejch se jelo krpálech) a přitom byla velmi zajímavá. Zázemí přímo na zahrádce hospody nemělo vůbec žádnou chybu (teda vlastně jo: točili pouze Gé-hnus:-(), stejně jako počasí, které bylo asi nejhezčí za posledních 10 dní, takže ani bláta jsme si z lesa moc nepřivezli. Prostě podařená akcička.

Možná vás napadne, jak jsem to mohl jet bez přední vidlice když byla ještě dneska rozebráná? No protože se mi jako náhodičkou válela v pokoji Martiny COOWA, kterou od letoška sedlá (a která v jiné barvě:-) a s trochu jinýma komponentama vypadá asi takto), tak jsem ji taky trochu provětral a hned si připsala vítězství v tomto prestižním podniku i díky tomu, že tentokrát jsem žádnou gumu nepíchnul (tedy doufám).

A nakonec, co nás čeká o víkendu. Víc než by bylo zdrávo. V sobotu se perou hned dvě akcičky, které spojují lampióny, bajk a další sporty. Na Kokořínsku dělá Hynek a spol. jasoně-drsoně a na Sázavě dělá David Michalička a spol. kvadriatlon dvojic, kde se kromě OB a MTB ještě běží kros a jede divoká Sázava. A protože jsem se opravdu nemohl rozhodnout kam jet, jako že se jedná skutečně o vynikající akce, nejel jsem spravedlivě ani na jeden z těchto závodů a pro tento víkend odložil kolo k chládku. Vyrazím tedy na MČR OB ve SPRINTU a Áčka do Zlína. Jednak si rád dám od bajku pauzu, jednak tam jede Martina a nakonec taky potřebuju honit Rankobody...

SPONZOŘI:

Autopilot - mapníky . mapboards

koloshop.cz

Anketa

Kdo jako první získá zlato na MS či ME a zahrajou mu hymnu?

KLádin (500)
21%

Martina (381)
16%

Chláďa (410)
17%

štafeta chlapů (388)
16%

někdo jiný (375)
15%

nikdy se to nepovede (379)
16%

Celkový počet hlasů: 2433