PŘIPRAVIT, POZOR...

26.04.2010 18:08

Zimní "okurková" sezóna dávno skončila a ta letní pomalu roztáčí své obrátky, takže malá rekapitulace co všechno se dalo stihnout:

únor

Z Mistrovství Evropy LOB v Rumunsku jsem si přivezl třikrát umístění kolem 30. místa, 9 bodů do světovýho poháru a 8 flek český B štafety. Díru do světa LOB jsem sice neudělal, ale i tak moje nejlepší sezóna.

V Jakuszycích si připisuju třetí čtvrté místo na MČR LOB, tentokrát ve sprintu.

Na bedřichovské pětihodinovce si s VoiTOIjem spravuju náladu vítězstvím, i když jsem skoro celej závod odjel s prasklou hůlkou.

březen

Na legendární Krkonošské 70 obsadil tým SZP ve sloření KLádin, Myro, VoiTOI, Mrazák (Jiří) a Droda krásné, leč osudné 4. místo. Alespoň holky s Martinou skončily druhé na 50 km.

Trochu adrenalinu si užiju na redbull nordix kde se probojuju z kvalifikace i osmifinále, ve čtvrtfinále padám já i moje naděje na další postup.

Pěkných 1390 km asfaltu nalížu za 9 dní na Mallorce a pokládám tak základ pro moje zajisté velké úspěchy pro tento rok:-) pár foteček naleznete na rajčeti

duben

Nohama jsem si taky pěkně zašvihal cestou (170km) na PGP Velikonoční soustřédko ve Slavonicích a obzvlášť při zpáteční cestě foukal luxusní severní vítr...

Že "trénink na Mallorce je nejvíc" sice možná platí pro silničkáře, zato pro nás bikery je mekka tréninku na Dánském campu, i když se letos konal ve Švédském Ahusu (pro změnu ABSOLUTní mekce švédské vodky) a připsal jsem si celkové solidní 8. místo plus dílčí 3. v super ultra mikro sprintu na mapě 1:1 500. Martině se site tolik nedařilo, ale zato vyhlála v tombole nový šlapky, zatímco já za umístění na bedně dostal čokoládovýho Mikuláše.

Na BAJKonuru jsem s Mírou Kalinou vyválčil 2. místo, ujel 90 ostrejch a pořádně kopcovatejch kiláků, ale i s cestou do a z Berouna to dalo pěknejch 164 km.

No a nakonec přišlo Maďarsko a s ním i ostrej start do sezóny, ale to už je na samostatnej článek. takže tady jen připojím mapku, kam všude jsem během tohoto období cestoval za tréninkem letadlem, tranzitem, autem i na kole...

(a to nás letos ještě čekájí SP v Polsku-Gdaňsku a Itálii a MS v Portugalsku)

SPONZOŘI:

Autopilot - mapníky . mapboards

koloshop.cz

Anketa

Kdo jako první získá zlato na MS či ME a zahrajou mu hymnu?

KLádin (500)
21%

Martina (381)
16%

Chláďa (410)
17%

štafeta chlapů (388)
16%

někdo jiný (375)
15%

nikdy se to nepovede (379)
16%

Celkový počet hlasů: 2433