OKURKOVÁ SEZÓNA: JAK PRO KOHO...

22.01.2010 21:54

Zatímco bajkeři si užívají zasloužené volno a okolo MTBO se toho nyní moc neděje, já už třetí měsíc točim jak blázen, abych v únoru místo užívání si čučení na Olympijádu v TéVé zajel si na výlet do Rumunska na ME v LOB. Normální člověk by řekl, jestli mi to za to stojí, ale jak tvrdí kamarád (i když jinak Smrdutý Sparťan) Mrazák hlavně že se nafasujou jonťáky...

 

A jak probíhla ta moje příprava? Listopadové počasí přálo spíše bajkům než lyžím. Tak jsem si koupil nový hůlky ke kolečkovejm lyžím a hned při druhym tréninku jednu zlomil, a to byla hliníková!!!:-( a když jsem se tak projížděl alespoň bez hůlek, najednou se mi odlepily asi 2/3 podrážky na pravé botě a bylo po tréninku. Vtip je v tom, že ty boty (nebudu jmenovat) mám deset let a fungovaly bez problému, a na novej rok si tak lyžuju na Snídani (Krakonošově) a tam stojí holka s úplně stejnejma botama a úplně stejnym problémem. A do třetice všeho dobrýho (vtipnýho). Minulej tejden si ty moje (opravený) Rossignoly půjčila máma a jela točit do Hostivaře a asi po 50 m se jí rozlepila druhá bota z toho páru...

I přes tyto trable jsem si v tom listopadu skoro zdvojnásobil km na kolečkovejch lyžích za svoji kariéru, i když pravda zas takovej problém to nebyl.

 

Zpátky k Hostivaři. Zatímco oficiální LOBácká sezóna v Čechách se rozjede až zítra, tak již 14. ledna se jel velmi povedený LOB ve Hvězdě a právě v Hostivaři se tuto středu jel již druhý závod, tedy druhý v Praze. A opět velmi podařený (nutno podotknout, že jsem oba vyhrál:-). Třetí pořádám ve středu 27. ledna v Miličáku, tak doufám že se zúčastníte, a že se taky bude líbit.

 

Jináč v rámci repre přípravy jsme se minulý týden zúčastnili mistrovství Rakouska. Konkurence jsem se zbavil celkem snadno: všichni dobří odjeli mrznout na svěťáky kdesi na sibiři. V sobotu jsem si tak pohodlně dojel pro vítězství ve sprintu, nedělní druhé místo při mistrovské klasice tak bylo trochu zklamání. Po loňském titulu mistra Maďarska jsem si dělal zálusk na další skalp sousedské země, tak někdy příště. Hlavně že dvě vínečka jsou doma.

 

A na závěr ukázka jak jsme se 8. ledna trápili  u Uničova cestou do Vrbna na nominačky, která z Prahy zabrala pěkných 8 hodin...

A za dalších 8 hodin už budu na cestě do Vrbna znova na již zmíněné "první" LOBy, tak snad to tentokrát vyjde lépe.

SPONZOŘI:

Autopilot - mapníky . mapboards

koloshop.cz

Anketa

Kdo jako první získá zlato na MS či ME a zahrajou mu hymnu?

KLádin (500)
21%

Martina (381)
16%

Chláďa (410)
17%

štafeta chlapů (388)
16%

někdo jiný (375)
15%

nikdy se to nepovede (379)
16%

Celkový počet hlasů: 2433