A to je konec přátelé

08.11.2009 14:45

O definitivní tečku za sezónou se postaral Maudi cup. Příjemný závod v Kostelci nad Černými lesy uspořádala rodina Švarcbachových. Pěkné zázemí s nadstandartními službami poskytl místní pivovar a mnoho hezkých cen pro vítěze i do tomboly několik sponzorů, o kterých se některým pořadatelům Českého poháru může jen zdát. stupně vítězůTrochu slabší mapa a stavba trati tak, i vzhledem k tomu že se sem všichni přijeli hlavně pobavit a rozloučit se před zimou, byla všema odpuštěna. Samotný závod jsem sice objel bez větší chyby, i když vzhledem k pozdnímu termínu spíš turistickým tempem. Jelikož konkurence byla výborná: reproši Tomíno, Chláďa a Duk a dále pak ambiciózní Kouřa, Puchy, Meloun či Bábík, čekal jsem tuhý boj o vítězství. To že jsem se nakonec radoval já bylo tedy docela příjemný překvápko, které mi dopřáli ostatní hlavně díky svým chybám. V boji o druhé místo uspěl Tomíno těsně před Kouřou a jen o další vteřinu před Puchym. Největší favorit Chláďa pak skončil v poli poražených. V ženskejch to bylo o dost jednoznačnější. Vyhrála Martina před ségrou, ostatní už měli obrovskou ztrátu. Více podrobností je na stránkách závodu.

SPONZOŘI:

Autopilot - mapníky . mapboards

koloshop.cz

Anketa

Kdo jako první získá zlato na MS či ME a zahrajou mu hymnu?

KLádin (500)
21%

Martina (381)
16%

Chláďa (410)
17%

štafeta chlapů (388)
16%

někdo jiný (375)
15%

nikdy se to nepovede (379)
16%

Celkový počet hlasů: 2433