A to je konec přátelé

17.12.2010 14:50

Tak nám napadnul snížek, bajk spokojeně odpočívá v kumbálu a je čas na zhodnocení právě uplynulé sezóny. Nebojte, nebudu tu na vás chrlit tunu nepřehledných grafů jako Chláďa. Já totiž neměřím úspěšnost na kilometry a hodiny tréninku (toho bylo sice trochu víc než loni, ale pořád skoro o 200 hodin míň než co natočí Chláďa) ale na efektivitu. A ta je u mě se dvěma kovy z letošních MS (MTBO a SMIK) mnohem lepší než u Chládi s pytlem brambor:-)

I přesto že doma jsem nijak zvlášt nezářil, v individuálních závodech v Portugalsku se taky nezadařilo a ze 7 závodů SP jsem dokončil pouze 3 bez technických problémů, tak nakonec díky medaili z MS a taky vítězství v SP štafet mohu rok 2010 prohlásit za úspěšný.

A snížek nenapadnul jen na horách, ale i v Práglu, takže už tři tejdny využívám ideální podmínky na závodních běžeckých stopách Hostivař a Milíčák. A třeba se dočkáme i dalšího Pražského NP LOBu.

Taky se rozjela večírková sezóna. Hned 1. prosince byla Organizační párty Pražské Ligy. Po té co se schválilo několik drobných změn na rok 2011 a většina (to jest všichni kromě mě) osazenstva se odebrala domů, se režije ujmul Komanč. To nevěstí nikdy nic dobrého a ranní ukrutná kocovina byla nevyhnutelná. A to nemluvim o tom, že jsem ráno šel na katedru odevzdat Bakalářku. Ti tam ze mě ale měli radost že mě vidí:-)

V Sobotu 4. prosince bylo O-Gala a vyhlášení o-sportovců roku, tentokrát pod taktovkou Turnováků. A ti si po nevydařeném večírku při PP chtěli napravit reputaci, což se jim docela dařilo. Prostě dost slušná kalbička. Jen to vyhlášení o-sportovců bylo tak nějak ehm, zvláštní... Nevim na co "experti" při vyplňování dotazníků mysleli, ale když ani dvě medaile z MS a vítězství v Českém poháru (ani jedno z toho Chláďa nemá) nestačili Martině k vítězství, tak teda fakt nevim co ještě! Že by snad pár kapříků nebo jablíček...?

Tak na závěr ještě jedna oprava. Otvírák příští sezóny nebude 14. 1. VIPrahlá SMRT jak jsem psal minule, ale již 8. 1. Ruská Sibiř.

Vzhledem k tomu že se v zimě převlíkám z bajkera na Lobáka, tak se těchto akciček neúčastním, ale i tak je mohu vřele doporučit.

SPONZOŘI:

Autopilot - mapníky . mapboards

koloshop.cz

Anketa

Kdo jako první získá zlato na MS či ME a zahrajou mu hymnu?

KLádin (499)
21%

Martina (380)
16%

Chláďa (409)
17%

štafeta chlapů (387)
16%

někdo jiný (374)
15%

nikdy se to nepovede (378)
16%

Celkový počet hlasů: 2427